Account

Nieuwe klant? Ben u een nieuwe klant, of is het de eerste keer dat u met een bepaald e-mailadres een bestelling plaatst? Dan vult u tijdens het …
Geen probleem: u kunt makkelijk een nieuw wachtwoord aanmaken. Klik bovenaan de website op ‘Aanmelden’ en vervolgens op ‘Wachtwoord vergeten?’. Ge…

Bestellen

Ga naar de pagina van het juweel of uurwerk van uw keuze, en klik vervolgens op ‘In winkelmandje’. Vervolgens kunt u doorgaan met winkelen (‘V…
Heeft u de mailbox ‘ongewenste e-mail’, ‘spam’ of ‘reclame’ al gecontroleerd? Mogelijk werd de bevestigingsmail als 'spam' aangezien. Is de mail t…
Heeft u geen wachtwoord ontvangen en zit de e-mail ook niet in uw ‘ongewenste e-mail / spam’ mailbox? Surf dan naar de website en klik rechtsboven…
Dit is zeker mogelijk. Ons team zal het nodige doen om het product voor u te bestellen. Neem in dit geval contact met ons via telefoon +32 56 60 1…
U kan ons 6 dagen per week tijdens de openingsuren van onze winkel bereiken op +32 56 60 19 51 of via mail op info@casteur.be. De openingsuren kan…
Jazeker. Zodra we uw bestelling hebben ontvangen, zullen we u binnen de 2 werkdagen persoonlijk contacteren via telefoon of e-mail met de exacte l…
Zolang de betaalprocedure niet is afgerond, is uw bestelling niet geplaatst en kunt u de bestelling annuleren of de goederen uit het winkelmandje …
Wanneer wij u een pakje hebben verzonden, ontvangt u van ons een e-mail met een trackingnummer. Met dit nummer kan u uw bestelling volgen op de we…
Juweliers Casteur bestaat reeds sinds 1930. Die expertise en ervaring vertaalt zich in een zaak die een referentie is in de sector en in de regio,…

Betalen

Nee: de prijzen zijn identiek in de webshop en in de winkel.
U kan uw online aankopen betalen met VISA, MasterCard, Maestro of iDEAL.
Casteur beschikt over een 100% veilig online betalingssysteem. Wij krijgen van onze bank steeds een melding binnen als een betaling succesvol werd…
Via de webshop is het momenteel niet mogelijk om met overschrijving te betalen. Wenst u toch graag met overschrijving te betalen? Contacteer ons d…
Cash betalen is enkel mogelijk bij ons in de winkel. U kan wel telefonisch een product reserveren en het later bij afhaling in de winkel contant b…
Uiteraard. Vink in stap 2 van het winkelmandje de optie ‘Ik wens een factuur' aan. U krijgt de mogelijkheid om uw bedrijfsnaam en optioneel ook om…
Cadeaubonnen en tegoedbonnen zijn momenteel enkel geldig in onze winkel in Waregem.

Levertijd en verzending

Alle producten in voorraad worden in principe binnen de 3 werkdagen geleverd. Wanneer de verzending is afgerond, ontvangt u een verzendingsmail me…
Elke aankoop die u via onze webshop doet, kan zowel afgehaald worden in onze winkel in Waregem of naar een door u gekozen adres toegestuurd worden…
U betaalt geen verzendkosten voor elke aankoop van minstens € 50 (incl. BTW).
Dat is mogelijk: tijdens het bestelproces kunt u (in stap 2 van het winkelmandje) zowel leveringsadres als factuuradres ingeven.
U kan kiezen om de bestelling zelf op te halen in de winkel in Waregem.
Controleer zeker uw brievenbus voor een briefje van bPost. Misschien is de postkoerier langs geweest terwijl u niet thuis was. Is er een feestdag …

Ruilen en retourneren

Voldoet het product dat u kocht toch niet helemaal aan uw verwachtingen? Heeft u een foute maat gekozen? Geen probleem. Binnen de 14 kalenderdagen…

Garantie

Zoals bij iedere aankoop, conform de Europese wetgeving, heeft u standaard een garantie van 2 jaar op productiefouten (fabrieksgarantie). Ongevall…

Herstellen

Uw uurwerk en of juweel kunt u vakkundig laten herstellen in ons atelier. Graag ontvangen we eerst een e-mail naar info@casteur.be met als melding…

Reserveren

U kan "exclusieve producten" online reserveren om af te halen bij ons in de winkel.  We leggen het product voor u gedurende een afgesproken period…