Wat als ik mijn wachtwoord vergeten ben?
Geen probleem: u kunt makkelijk een nieuw wachtwoord aanmaken. Klik bovenaan de website op ‘Aanmelden’ en vervolgens op ‘Wachtwoord vergeten?’. Geef hier het e-mailadres in waarmee u vorige keer een bestelling geplaatst heeft. U ontvangt dan binnen de 10 minuten een automatische e-mail van info@casteur.be, met daarin instructies hoe u een nieuw wachtwoord kan instellen.
- Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
- Heb ik een account nodig om een bestelling te plaatsen?
- Wat kan ik doen als ik geen bevestigingsmail heb ontvangen?
- Kan ik een bestelling plaatsen via telefoon of e-mail?
- Kan ik een product bestellen dat niet in voorraad is?
- Kan ik mijn bestelling annuleren?
- Kan ik mijn bestelling opvolgen?
- Waarom kies ik voor Juweliers Casteur om online een juweel of horloge te bestellen?
- Is er een prijsverschil tussen de winkel en de webshop?
- Hoe kan ik betalen?
- Is online betalen veilig?
- Kan ik ook cash betalen?
- Kan ik een factuur krijgen?
- Kan ik online betalen met een cadeaubon of en tegoedbon?