Kan ik mijn bestelling annuleren?
Zolang de betaalprocedure niet is afgerond, is uw bestelling niet geplaatst en kunt u de bestelling annuleren of de goederen uit het winkelmandje halen.
Hebt u de betaalprocedure wel doorlopen en u kreeg reeds een bevestigingsmail, dan is uw order geplaatst en betaald. Wenst u deze alsnog te annuleren, contacteer ons dan zo snel mogelijk via telefoon +32 56 60 19 51 of via e-mailadres info@casteur.be met als onderwerp 'Bestelling annuleren'.
- Wat als ik mijn wachtwoord vergeten ben?
- Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
- Heb ik een account nodig om een bestelling te plaatsen?
- Wat kan ik doen als ik geen bevestigingsmail heb ontvangen?
- Kan ik een bestelling plaatsen via telefoon of e-mail?
- Kan ik een product bestellen dat niet in voorraad is?
- Kan ik mijn bestelling opvolgen?
- Waarom kies ik voor Juweliers Casteur om online een juweel of horloge te bestellen?
- Is er een prijsverschil tussen de winkel en de webshop?
- Hoe kan ik betalen?
- Is online betalen veilig?
- Kan ik ook cash betalen?
- Kan ik een factuur krijgen?
- Kan ik online betalen met een cadeaubon of en tegoedbon?