Wat als ik mijn wachtwoord vergeten ben?
Geen probleem: u kunt makkelijk een nieuw wachtwoord aanmaken. Klik bovenaan de website op ‘Aanmelden’ en vervolgens op ‘Wachtwoord vergeten?’. Geef hier het e-mailadres in waarmee u vorige keer een bestelling geplaatst heeft. U ontvangt dan binnen de 10 minuten een automatische e-mail van info@casteur.be, met daarin instructies hoe u een nieuw wachtwoord kan instellen.
- Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
 - Kan ik een factuur krijgen?
 - Kan ik ook cash betalen?
 - Is online betalen veilig?
 - Hoe kan ik betalen?
 - Is er een prijsverschil tussen de winkel en de webshop?
 - Waarom kies ik voor Juweliers Casteur om online een juweel of horloge te bestellen?
 - Kan ik mijn bestelling opvolgen?
 - Kan ik mijn bestelling annuleren?
 - Kan ik een product bestellen dat niet in voorraad is?
 - Kan ik een bestelling plaatsen via telefoon of e-mail?
 - Wat kan ik doen als ik geen bevestigingsmail heb ontvangen?
 - Heb ik een account nodig om een bestelling te plaatsen?
 - Kan ik online betalen met een cadeaubon of en tegoedbon?
 
