Heb ik een account nodig om een bestelling te plaatsen?
Nieuwe klant?
Ben u een nieuwe klant, of is het de eerste keer dat u met een bepaald e-mailadres een bestelling plaatst? Dan vult u tijdens het bestellen gewoon al uw gegevens in. Na uw bestelling ontvangt u een e-mail van info@casteur.be met daarin een persoonlijk wachtwoord. Dit kunt u gebruiken als u een volgende keer een bestelling wenst te plaatsen. Indien u dat wenst, kunt u dit wachtwoord ook wijzigen.
Bestaande klant?
Heeft u reeds een bestelling geplaatst in onze webshop? Dan kunt u met hetzelfde e-mailadres en het u toegestuurde wachtwoord makkelijk opnieuw inloggen. Bent u uw wachtwoord vergeten? Dan kunt u een nieuw wachtwoord aanmaken (zie: ‘Wat als ik mijn wachtwoord vergeten ben?’)
- Wat als ik mijn wachtwoord vergeten ben?
 - Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
 - Kan ik een factuur krijgen?
 - Kan ik ook cash betalen?
 - Is online betalen veilig?
 - Hoe kan ik betalen?
 - Is er een prijsverschil tussen de winkel en de webshop?
 - Waarom kies ik voor Juweliers Casteur om online een juweel of horloge te bestellen?
 - Kan ik mijn bestelling opvolgen?
 - Kan ik mijn bestelling annuleren?
 - Kan ik een product bestellen dat niet in voorraad is?
 - Kan ik een bestelling plaatsen via telefoon of e-mail?
 - Wat kan ik doen als ik geen bevestigingsmail heb ontvangen?
 - Kan ik online betalen met een cadeaubon of en tegoedbon?
 
